Buitenland stage Kenia - Reisverslagen van Jeske Tjepkema - WaarBenJij.nu Buitenland stage Kenia - Reisverslagen van Jeske Tjepkema - WaarBenJij.nu

Buitenland stage Kenia

Na een druk derde schooljaar, waarin ik heel leerzame stages heb gelopen, die ik vervolgens ook met heel mooie beoordelingen en cijfers heb afgesloten staan er voor het komende schooljaar weer nieuwe avonturen op de planning.
In mijn vierde en laatste jaar zal ik gaan afstuderen, waar en vooral in welke setting ik dit zal gaan doen weet ik nog niet, maar zover is het ook nog niet.
Mijn schooljaar zal namelijk beginnen met 2 minoren, waarvan de eerste over 2 weken begint in Kenia.
Samen met 2 klasgenoten, Antoinet en Steven, zal ik 10 weken stage gaan lopen in een ziekenhuis in Kitengela (http://www.kitengelamedical.com/).
Wat we precies mogen en zullen gaan doen in het ziekenhuis en op welke afdelingen ik zal gaan werken, bespreken we wanneer we in Kitengela zijn.

Tijdens mijn verblijf in Kenia, zal ik proberen regelmatig een update te geven van alles wat ik daar mee maak, maar zoals ik bij andere heb gemerkt vliegt de tijd en schiet een waarbenjij.nu update er snel bij in, maar ik ga m'n best doen.

Recente Reisverslagen:

04 November 2014

Kwaheri

19 Oktober 2014

week 7

13 Oktober 2014

Week 6

05 Oktober 2014

Maternity

29 September 2014

Ziek zwak en misselijk met een prachtig einde
Jeske

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5863

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 07 November 2014

Buitenland stage Kenia

Landen bezocht: