Nog één nachtje - Reisverslag uit Oudeschild, Nederland van Jeske Tjepkema - WaarBenJij.nu Nog één nachtje - Reisverslag uit Oudeschild, Nederland van Jeske Tjepkema - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje

Blijf op de hoogte en volg Jeske

26 Augustus 2014 | Nederland, Oudeschild

Het is bijna zover, na ongeveer 3400 verschillende lijstjes te hebben gemaakt met wat ik allemaal nog moest kopen, regelen en verzamelen heb ik net de laatste briefjes in de prullenbak gegooid en de ritsen van mijn tassen gesloten.
Nog een nachtje slapen in mijn eigen lekkere bed en dan morgen eerste boot op weg naar Schiphol, waar we om 11:15 los zullen komen van Nederlandse bodem.
Ik heb onwijs veel zin in het avontuur dat ik tegemoet zal gaan, het volgende verslag zal geschreven worden vanuit Kenia.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeske

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 5893

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 07 November 2014

Buitenland stage Kenia

Landen bezocht: